Wednesday 26 September 2018

BBM3410/18: Segalanya bermula di sini .

Nama aku Hidayah.
Nur Hidayah binti Mazlan.
Tapi, kawan-kawan aku dekat sini panggil aku Dee. Aku pelajar semester 7, Bacelor Sastera Bahasa dan Linguistik Melayu di Universiti Putra Malaysia. Ini tahun terakhir aku sebagai siswazah di sini.

Aku berasal dari Jasin, Melaka. Aku dilahirkan dan menetap di sana sejak lahir. Aku anak sulung daripada empat adik-beradik. Aku ada dua orang adik lelaki dan seorang adik perempuan. Kedua ibu bapa aku bekerja sebagai guru tapi ayah aku sudah bersara pada tahun 2016 yang lalu.

Jadi, inilah serba sedikit kisah aku. Aku buat blog ini pun sebab aku kena buat. Hahaha. Semester akhir ni lah macam-macam kerja pelik yang aku perlu buat. Walau bagaimanapun, aku harap aku dan  kawan-kawan aku dapat habiskan ijazah kami dengan jayanya.

Sampai jumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...