Tuesday 20 November 2018

BBM3410/18 : Kami, Tadaa Production ! 💚

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌

Aku rasa bukan aku seorang je yang terkejar-kejar nak siapkan blog ni 😅 harapnya pembaca aku ni fahamlah apa yang aku cuba sampaikan.

Aku ada cakap tentang One Shot Video sebelum ni, kan ? Aku lupa nak perkenalkan ahli produksi aku cehhh. ahahahahah
Nama produksi yang kami pilih ialah "Tadaa Production" 💥
Kami ada sepuluh orang ahli semunya.
Lima jejaka, lima gadis.

Tadaa Production

Aku akan kenalkan seorang demi seorang ye 😋 Ini adalah sesi mari mengenal ahli Tadaa Production 😂

Abir Wardati

Ikhmal Shaffiq

Thalha

Atiqah

Shuhada

Murnirah

Solihin

Hanif

Hussein

Dan aku. haaa malas nak letak gambar sendiri.

Okay, sekian sahaja perkongsian kali ini.
Sampai jumpa lagi 👋

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...