Saturday 10 November 2018

BBM3410/18 : Perjalanan Tanpa Penghujung

Assalamualaikum dan selamat sejahtera 💗

Apa khabar pembaca sekalian 😊 aku harap, anda semua baik-baik sahaja memandangkan kita semua pun baru je habis cuti pertengahan semester. Harapnya anda semua ni tak homesick lagi 😂

Okay geng. Nampak tak tajuk aku tu ? haaaaa. Janganlah pelik sangat dengan tajuk tu ye. Aku nak cakap tentang hidup ni. Apa-apa pun, hidup mesti diteruskan. Cuti dah habis, kan. Jadi kerja pun mulalah balik. Kenalah fikir tentang assignment yang banyaknya mengalahkan gunung Kinabalu di Sabah tu 🗻 

Tugasan pertama yang aku terima adalah berkenaan dengan subjek kegemaran. Hahahaha tak lain tak bukan, Multimedia dalam Bahasa 😅 Selain daripada kena muat naik sepuluh gambar di Instagram, aku perlu buat satu lagi tugasan kerana rakan-rakan yang lain mohon agar kelas pada hari Isnin akan datang dibatalkan dan diadakan secara dalam talian sahaja. 

Oleh hal yang demikian, kami semua diarahkan oleh 'mem besar' untuk tengok rancangan disaluran tv al-Hijrah, segmen Bijak Siber 📺 



Rupa-rupanya, Prof kita ni masuk tv 😍 Hebat betullah Prof aku yang satu ni. 👍 sikit. Hahahahaah Patutlah beria suruh tengok rancangan tu. Ada udang di sebalik batu rupanya 🍤. Jadi, aku kena ambil gambar dia dan muat naik dalam Instagram. Itulah kerjanya.

Okaylah geng. Sekian sahaja perkongsian aku kali ini. Sampai jumpa lagi 👋

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...