Thursday 15 November 2018

BBM3410/18 : Kisah Adobe Photoshop 📷

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua 😄

Semoga semuanya berada dalam keadaan sihat-sihat sahaja ye. Aku dilanda demam minggu ini dan itu betul-betul merosakkan minggu kesepuluh aku 😷 mana taknya, dengan nak kena buat video lagi, lax lagi, PITA yang entah apa-apa tu lagi 😓 Doakan aku tabah untuk terus menempuh minggu yang akan datang ye geng 😉

Okay, memandangkan minggu ni tiada kelas amali, Prof kami yang meletup-letup 💥 tu suruh kami semua buat kerja dalam talian. Kami semua perlu buat satu video yang menerangkan proses menggunakan Adobe Photoshop.

Hasilnyaaaaa .....



Inilah dia cara paling mudah untuk buat kalender dengan menggunakan Adobe Photoshop. Abaikan bunyi yang pelik-pelik tu ye 😷

Sekian sahaja perkongsian kali ini.
Sampai jumpa lagi 👋

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...