Tuesday 20 November 2018

BBM3410/18 : Kisah One Shot 📹

Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua ✌

Aku harap semuanya sihat belaka ye. Okay, aku tak nak cakap banyak sangat dalam pengenalan kali ni. Aku nak terus ke tujuan je. hahahahaha Blog aku, kaannnn 😂 Aku nak kongsi dengan pembaca ni tentang One Shot Video

Apa One Shot Video ni ? 

Mengikut apa yang diterangkan oleh Prof. Normaliza, One Shot Video adalah sejenis video yang dirakam dari satu arah sahaja. Haaaaa. Maknanya dekat sini, dalam video yang dibuat tu cuma ada satu pemandangan sahaja dan kameranya tak boleh digerakkan. Contoh yang terbaik adalah seperti video dekat bawah ni...

 Lazy Songs oleh Bruno Mars

Kami satu kelas disuruh untuk buat video macam ni. 😱 mana maunyaaaa Prof ! *reaksi awal-awal masa diarahkan buat video ni. Mulalah hati ni 'menghadiahkan' pahala yang banyak untuk Prof 😂

Nak dijadikan cerita, kesemua lapan kumpulan berjaya menyiapkan One Shot Video ni dengan jayanya.

Aku selitkan untuk pembaca blog aku (*kalau ada😅) tengok hasil kerja kami semua.

Aspalela oleh Jebat Production


Syinta Gila oleh Mawar Production


Nakal, Nakal, Nakal oleh Produksi Satu Kosong


Seminggu Berhari Raya oleh Tadaa Production


Aci Aci Buka Pintu oleh Melur Production


Tamparan Wanita oleh Akasia


Hajat oleh Panglima Awang


Lemak Manis oleh Nafi Studio

Haaaa..
Itulah dia hasilnya. Mawar Production dikatakan menghasilkan video yang baik kualitinya. Kiranya macam kumpulan terbaiklah gitu 😊 Tahniah ye Mawar Production.

Okaylah, sampai sini sahaja perkongsian aku kali ini.
Sampai jumpa lagi 👋

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...