Wednesday 10 October 2018

BBM3410/18 : Kisah minggu kelima yang meletihkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera ☺️

Aku harap pembaca yang sudi baca blog aku ni sihat belaka lah hendaknya. Yang tak baca blog aku tu, wallahua'lam *siapa suruh tak baca blog aku 😈 sambil gelak jahat hahahaha



Okay rakan pembaca sekalian. Hahaha acah formal lah konon. Minggu ni aku nak kongsi tentang flatlay. Haaa tahu tak flatlay tu apa ? Huh mestilah tahu ye dok ? Yang baca blog ni pun rata-rata ambil kelas Prof πŸ˜‚

Anggaplah ini semua sebagai satu pengukuhan ye rakan-rakan. Tanpa membuang masa yang sudah pun terbuang *pening sekejap dengan bahasa sendiri, aku nak kongsikan apa yang Prof dah ajar.

Jenis flatlay ni ada 4; flatlay, half-flatlay, quarter flatlay dan zero flatlay.

1. Flatlay.


2. Half-flatlay.



 3. Quarter flatlay.



4. Zero flatlay.


Itulah empat jenis flatlay. Haaa harap bermanfaat lah ye. Untuk pengetahuan pembaca sekalian, nak ambil gambar jenis flatlay ni bukan mudah. Bersama ini juga aku sertakan gambar-gambar sewaktu proses penghasilannya. 

Jeng jeng jeng...







Haaa. Nampak tak kesungguhan ahli kumpulan aku tu πŸ˜…
Okaylahhh. Sekian sahaja perkongsian aku dalam entri kali ini.
Sampai jumpa lagi πŸ‘‹

No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...