Wednesday 3 October 2018

BBM3410/18 : Kisah minggu ketiga


Assalamualaikum dan salam sejahtera 😊


Okay, kali ni aku nak kongsi dengan pembaca blog aku ni tentang Pesta Makanan Tradisional *kalau adalah yang sudi baca 😏.



Pesta Makanan Tradisional ni telah berlangsung pada 25 September 2018 yang lalu dan telah diadakan selama satu hari sahaja. Bertempat di Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, *ehemmm fakulti aku 😄, Pesta Makanan Tradisional ini telah mendapat liputan daripada TV3. Bukan biasa-biasa punya pesta tau 😂.




Perkongsian kali ini, kisahnya adalah tentang tugasan yang Prof. beri *aku bukan suka sangat pergi pesta macam ni. Jadi, oleh kerana aku perlu selesaikan tugasan fotografi ni, aku pun dengan paksa rela, hadirkan diri aku ke Pesta Makanan Tradisional tu. Mesti andasemua nak tahu apa tugasan yang Prof. beri, bukan ?? jeng jeng jeng. Aku dan kawan-kawan aku perlu ambil sepuluh gambar sebagai bukti yang kami hadir ke pesta itu. Memanglah sepuluh tu terdengar macam sikit, tapi aku yang ramai kawan perempuan ni, angka 10 tu betul-betul macam bencana buat aku. Hal ini disebabkan aku perlu ambil gambar mereka yang bukan mudah berpuas hati dengan hanya sepuluh gambar 😓 Pengakhirannya, dari berpuluh-puluh gambar yang aku ambil, gambar aku cuma ada lima sahaja 😆 Tapi, aku tetap berjaya menyelesaikan tugasan ini dengan jayanya *cewahhh.



Jadi, sampai sini sahajalah entri aku kali ini.
Sampai jumpa lagi 👋


No comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen sesuka hati anda di sini :)

BBM3410/18 : Video Tanpa Wajah

Assalamualaikum dan salam sejahtera ✌ Yeayyyyy akhirnya aku berjaya sampai ke perkongsian yang terakhir ni. Aku ni bukan apa, teruja se...